לצאת לבילוי מבלי לסחוב תיק (1)

איך לצאת לבילוי מבלי לסחוב תיק כבד

להתארגן ליציאה בערב, יודעת כל אישה, יכול להיות עניין של דקות או להפוך לתהליך ארוך ומייגע: לפעמים לוקח לך שנייה וחצי לבחור מה ללבוש ולפעמים את עומדת מול הארון, מתלבטת במשך שעה ולא מצליחה לבחור. אותו הדבר בנוגע לתיק שאת לוקחת איתך: במקרים רבים כשאת כבר מוכנה, את קולטת שהתיק שלך כבד כל כך – שאת ממש מתקשה להרים אותו. איך תצאי ככה למסעדה או לסרט? הנה כמה טיפים להתארגנות מהירה לבילוי, באמצעותם תוכלי להיראות נפלא בתוך זמן קצר ומבלי להערים על התיק שלך חפצים רבים שיהפכו אותו לכבד מדי, או להרגיש שמשהו חסר לך.

מה את צריכה שתמיד יהיה לך בתיק כשאת יוצאת לבלות?

ארנקי נשים מאז ומעולם היו בני הלוויה הטובים ביותר של כל אישה, לכל בילוי. אין כמעט אישה שלא זקוקה לכמה חפצים בסיסיים איתה, כשהיא יוצאת למסעדה או סרט: כסף, שפתון, תעודת זהות – כתלות בבילוי עצמו, כך יהיו נחוצים לך פריטים שונים. זה בדיוק מה שאת צריכה לזכור, כדי להתארגן במהירות: את לא תמיד צריכה את כל הבית איתך.

הדברים שנשים לוקחות איתן – וניתן לוותר עליהם

חישבי האם השפתון, למשל, הכרחי כשאת יוצאת להצגה וממילא צריכה לשים מסכה על הפנים. הרי לא תחדשי אותו במהלך הערב, אז בשביל מה שהוא יתפוס מקום? או כל הקבלות הישנות שלך, שאת שומרת "למקרה שתצטרכי". את הרי לא באמת צריכה אותן איתך במסעדה, לכן – אם הן חשובות לך – שמרי אותן במגירה והורידי בכך כמה גרמים חשובים של משקל, שאיננו באמת נדרש בתוך התיק.

יוצאת למועדון או למקום הומה אדם? כך תשמרי על הארנק שלך

אם במועדון שאליו את יוצאת יש איזור של שמירת חפצים, ואת רואה שישנם ארנקי נשים רבים בתוכו, תוכלי להשתמש בו – אבל אין כמו ארנק שמתחבר לרצועה והופך למעין תיק קטנטן וחמוד, שצמוד אלייך במהלך כל הבילוי. מוטב להניח את הרצועה ב"הצלב" ולא על כתף יחידה: אופן הנשיאה הזה הוא בטוח יותר. 

ארנק איכותי יכול להכיל יותר ממה שנדמה לך

רכישה של ארנקי נשים יכולה להתאים לכולן, כיוון שמגוון הדגמים הוא רחב וישנם ארנקים שמשמשים ממש כמו תיק: את יכולה לשים בארנק איכותי וגדול מספיק, אפילו את הטלפון שלך או, לדוגמה, מגבונים לחים ארוזים בנפרד, לרענון בערב חם שהלחות בו גבוהה. 

כשאת הולכת לחנות, זכרי גם את הדברים שאת חייבת איתך בדרך כלל ובחרי ארנק שיכיל אותם, אך זכרי גם את החפצים שאת לא באמת מוכרחה לקחת לכל מקום והניחי לעצמך לבחור ארנק יפה ומעוצב, גם אם הוא מעט קומפקטי לעומת מה שדמיינת לעצמך שאת רוצה. ארנקי רינגו מגיעים במגוון רחב של דגמים, מתוכם תוכלי, ללא ספק, למצוא לעצמך את הדגם שתאהבי במיוחד.