פלאפון

פלאפון שירות לקוחות (טלפון)

לנוחותכם סידרנו את מספרי הטלפון של מחלקות השירות השונות:
(לחצו על המוקד המבוקש)

  • פלאפון – שירות לקוחות כללי – חיוג מהיר
  • פלאפון – מוקד אובדן מכשירים או גניבה
  • פלאפון – מוקד שירות לקוחות בערבית – טלפון
  • פלאפון – מוקד שירות לקוחות ברוסית – טלפון
  • פלאפון – מוקד איתור מספרי מנויים – טלפון
  • פלאפון – מוקד פלאחול – חיסכון סלולרי בחו"ל

מוקד שירות הלקוחות של מספק שירות אדיב במגוון תחומים:

  • תוכניות ומבצעים
  • מכשירים
  • ענן סלולרי
  • חשבוניות וכספים
  • תוכניות לשימוש סלולארי בחו"ל
  • תקלות ותמיכה טכנית
  • מידע, פעולות ומרכזי שירות
    ykpui pktpui

שעות פעילות המוקד:
ימים א'-ה' 06:00-19:00
ימי ו' וערבי חג 08:00-13:00

חיוג למוקד שירות הלקוחות של חברת פלאפון מכל טלפון:

1-800-050-166

פלאפון שירות לקוחות – מענה טלפוני ישיר

פלאפון תקשורת בע"מ הינה ספקית שירותי התקשורת הסלולרית הראשונה שהוקמה
בישראל וכיום הינה הרשת השלישית בגודלה בארץ. פלאפון תקשורת הוקמה בשנת
1986 על ידי מוטורולה ישראל ותדיראן. כיום שאול אלוביץ' הוא בעל השליטה בבזק
שהיא חברהת האם של פלאפון. מנכ"ל החברה הוא גיל שרון. פלאפון מעסיקה כ- 4,200
עובדים ומפעילה 38 מרכזי שירות עם מענה טלפוני. מכאן נתקדם אל מה שבאמת חשוב…

על מה אנו, הלקוחות מתלוננים? רשימת התלונות הנפוצות

  • הטעיה בהתקשרות והפרת הבטחות – ברכישת המכשיר הובטחו הבטחות בעל פה
    שלא עוגנו בהסכם הרכישה, כגון הבטחות לגבי המחיר הכולל, המחיר לדקה, חבילת
    ההתקשרות, המחיר החדש, הבטחה שהמכשיר בחינם, תשלום קנס העזיבה לחברה
    הנעזבת וכו'.
  • אי מסירת מסמך בכתב לגבי עסקה חדשה – חברת הסלולר פונה מיוזמתה ומציעה
    מסלולים אטרקטיביים בטלפון, דרך מוקדי מענה טלפוני. הצרכנים מלינים על כך שהם
    לא מקבלים מסמך בכתב המסכם את תנאי העסקה, ואם מבקשים לנייד את המספר
    לחברה מתחרה החברה דורשת קנס יציאה גבוה.

ועוד תלונות נפוצות

  • אי גילוי לגבי תנאי העסקה – לא ניתן מידע על חיובים, לא מוסבר שיש מינימום של
    צריכת זמן אוויר על מנת לעמוד בדרישות הזיכוי בגין רכישת המכשיר, ולא מפורשת
    החובה לשלם עבור חבילת הגלישה.
  • אי מודעות לגבי קיום קנס יציאה – חברות הסלולר אינן מגלות בעל פה את המידע
    לפני חתימה על העסקה, ואחר כך דורשות אלפי שקלים.
  • גבייה בגין שרותים ללא הסכמת הצרכן – חברת הסלולר מספקת שירותים בתשלום
    ללא ידיעת הלקוח.
  • החברה לא מוסרת לצרכן העתק של ההסכם – חברת הסלולר לא מסרה לצרכן העתק
    של החוזה לאחר חתימת העסקה, ואף לא שלחה אותו לאחר מכן. לכן יש אנשים
    שמתקשרים אל שירות מענה טלפוני רשמי, ומקליטים את השיחה.
  • הסכם לא ברור – ההסכם מול חברת הסלולר אינו קריא, מורכב מכמה הסכמים, או שכלל
    לא התאפשר לקרוא אותו טרם החתימה עליו. לכן הרבה מתקשרים אל מוקד פלאפון שירות
    לקוחות טלפון ישיר.
  • הצרכן מוחתם על ריק – מחתימים אותו בחתימה אלקטרונית ומעתיקים את החתימה
    לסדרת חוזים שלא הוצגה כלל לצרכן.
  • הערמת קשיים על הזכות לבטל עסקה כחוק – קושי בביטול העסקה אף על פי שלפי
    החוק זכאי הצרכן לבטלה. חברות דוחות את הצרכן עד לביטול העסקה.
  • המשך תשלום בשדרוג לגבי המכשיר שהוחזר – הצרכן מתפתה לשדרג את המכשיר
    ולהחזיר את המכשיר הקודם, כאשר הצרכן הוטעה להאמין שלא ימשיך לשלם עבור
    המכשירים שהוחזרו.
  • הימנעות חברת הסלולר מלתת מידע בעל פה על עלות ניתוק – וזאת בניגוד לחוק.
  • הימנעות חברת הסלולר מלתת מידע על דפוסי השימוש – וזאת בניגוד לחוק. קיימים
    מקרים בהם החברה מציעה מסלול שלטענתה משתלם יותר כאשר בפועל המסלול אינו
    תואם את הרגלי הצריכה של הצרכן.

לסיכום, פלאפון תקשורת הינה חברת ענק במושגים הישראליים וכדי שהלקוח הישראלי
לא יפגע ממנה, ימשיך לצרוך משירותיה, וליהנות מפירותיה עליו להיות מודע לזכויותיו,
לפקוח עיניו, עליו לשים לב לחשבוניותיו ולא להסכים להיות פראייר! רצוי שלא לחתום
על הסכם חדש דרך שירות מענה טלפוני.

פלאפון שירות לקוחות טלפון ישיר למוקדים השונים

  • פלאפון – מוקד אובדן גניבה – טלפון
  • פלאפון – מוקד שירות לקוחות בערבית – טלפון
  • פלאפון – מוקד שירות לקוחות ברוסית – טלפון
  • פלאפון – מוקד איתור מספרי מנויים – טלפון
  • פלאפון – מוקד פלאחול – טלפון
  • פלאפון – מוקד שירות לקוחות כללי