בזק שירות לקוחות

בזק שירות לקוחות (טלפון)

מוקד שירות הלקוחות של בזק מספק מידע וסיוע בנושאים הבאים:

  • מבצעים והטבות
  • בירור חשבוניות
  • קווי טלפון
  • שירותי אינטרנט
  • הזמנה והפעלת שירותים
  • תמיכה טכנית
  • תמיכה באתר האינטרנט
  • תמיכה ברשת ביתית
  • מעבר דירה

שעות פעילות מוקד בזק שירות לקוחות:

ימים א-ה בין השעות 8:00-19:00
יום ו בין השעות 8:00-14:00
מוקד תמיכה טכנית באינטרנט המהיר:
24 שעות ביממה כל ימות השנה (למעט יום כיפור)
חיוג למוקד השירות מכל טלפון:

1800-885-199

בזק שירות לקוחות – קו ארצי
ykpui cze

מה דעתכם על שירות הלקוחות של חברת בזק? אנא כתבו לנו:

בזק שירות לקוחות

בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ (מוכרת כ"בזק") היא חברת תקשורת ישראלית המספקת
שירותי טלפון ואינטרנט. החברה הוקמה ב-1984 כחברה ממשלתית האחראית על שירותי התקשורת
בישראל, שהופרדו ממשרד התקשורת שבמסגרתו פעלו עד להקמת החברה. במאי 2005 החברה
הופרטה, וכיום היא נמצאת בשליטת איש העסקים שאול אלוביץ'.

חברת בזק מספקת שירותי אינטרנט וטלפון ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים. החברה מספקת
שירות ללקוחותיה באמצעות הטלפון, האינטרנט וכמובן שירות פרונטלי במוקדים השונים הפזורים
בפריסה ארצית בכלל דרכי הפנייה אל השירות ניתן לקבל מידע כללי וכן גם מידע ספציפי לגבי נושאים
כספיים, תשלום חשבונות או לגבי תפעול מכשירים ותקלות שונות וכמובן לגבי מבצעים, הטבות והנחות.

בנוסף מפעילה בזק מוקד שירות מודיעין שמספרו 144 ובו ניתן לקבל מספרי טלפון של מנויי בזק, פלאפון,
סלקום, פרטנר, מירס, הוט, גלובלקול, סלקום מפ"א, 012 ופרטנר.

המלצות בפנייה למוקד השירות (כדאי לקרוא)

בכדי לקבל שירות יעיל, אפקטיבי ומהיר מומלץ להקפיד לפנות אל נציגי השירות כאשר בידיכם כל הנתונים
הרלוונטיים לפניה, מומלץ להכין מבעוד מועד את מספר תעודת הזהות של בעל החשבון ואת פרטי הזיהוי
הרלוונטיים, כדי שניתן יהיה לקבל שירות מועיל. יתר על כן מומלץ לוודא שאתם פונים אל המוקד הרלוונטי
לפנייתכם כך שלא תיאלצו להמתין לחינם. בנוסף, מומלץ לנצל כמה שניתן את השירותים המקוונים שמציע
ההחברה ולפנות אל נציגי השירות דרך אתר האינטרנט כך שלא יתבזבז זמן יקר בהמתנה. נציג יחזור אליכם
ברגע שיתפנה וכך ניתן לקבל שירות מבלי להמתין רבות על הקו.

בפניית צרכן אל מוקד שירות מומלץ להיערך מראש עם כלי כתיבה בכדי לסייע עם המידע שמתקבל מנציג
השירות. על הפונה לשירות מומלץ לרשום את שם נציג השירות ממנו קיבל את השירות, מוקד השירות
הספציפי ומטרת ההתקשרות מאחר ומידע זה עשוי לסייע בעתיד לבדיקת הטיפול בתלונה.

דבר מומלץ אף יותר וכיום גם אפשרי ונגיש יותר בעולמנו המתקדם טכנולוגית הוא אופציית הקלטת השיחה.
במצב זה ישנו תיעוד של  הדברים שנאמרו והובטחו על ידי נותן השירות. מצב זה מאפשר לגשת אל הקלטה
זו במועד מאוחר יותר ומספק יכולת לבחון את הדברים שהובטחו כנגד הדברים שסופקו בפועל, דבר שמסייע
בפניה עתידית למוקד.

www.bezeq.co.il

  • בזק – שירות לקוחות כללי – טלפון
  • בזק – שירות לקוחות טלפון קווי
  • בזק בינלאומי – שירות לקוחות אינטרנט – טלפון